Coordinació‎ > ‎

Notícies

Recordem a tot el professorat que per fer el control d'assistència dels alumnes, encara hem de fer servir l'Amic, que el teniu accessible als departaments i a la sala de professors, entrant al windows, que hi ha instal·lat a casi tots els ordinadors.

CI

NB250 So als auriculars

24 d’oct. 2010, 12:15 publicada per Coordinació Informàtica

S'ha detectat que e so dels auriculars no funciona correctament.

els propers dia farem una actualització classe per classe d'aquest problema, es tracta de instalar una versió adeqüada del gestor de so. En concret és aquest fitxer. Alsa.http://www.box.net/shared/dlg2z4mdey

Esperem no alterar massa el funcionament del curs.

Josep M

Educat 1x1

5 de set. 2010, 3:43 publicada per Coordinació Informàtica

He actualitzat tota la documentació de configuració dels ordinadors dels alumnes. Tant per els Toshiba NB250, com per els Toshiba NB200.

Llibres digitals

Actualització espai

31 d’ag. 2010, 3:44 publicada per Coordinació Informàtica

Hola,

he actualitzat aquest espai on podreu trobar tota la documentació que des de coordinació us facilitam per ajudar-vos en la vostra tasca docent.

Josep M

24 de set. 2009, 10:15 publicada per Coordinació Informàtica   [ actualitzat el 7 de maig 2010, 14:01 ]

1-4 of 4